wtorek, 28 czerwca 2022

Lato, lato, lato czeka !!!!!

Już niedługo lato, wakacje i wakacyjne przygody. Dlatego też, klasy IIIa i IIIb chcąc się do wakacji dobrze przygotować 20 -21 czerwca wybrały się na pieszą wycieczkę połączoną z nocowaniem w szkole.

Często wybieramy się gdzieś bardzo daleko, a zapominamy, że i u nas są piękne miejsca. Dlatego też, żeby poznać walorów turystyczno-przyrodniczych najbliższej  okolicy wybralismy się na trasę Lutowiska - Dwernik- Lutowiska. Przeszliśmy fragmentem " niebieskiego szlaku - Otryt"- Lutowiska, do Chaty Socjoiloga. Tam mieliśmy dłuższy odpoczynek i czas na zabawy na leśnym placu zabaw. Zdobyliśmy najwyższy szczyt pasma Otrytu  - Trohaniec 939 mn.p.m. i zeszliśmy do Lutowisk.

Po przyjściu na teren szkoły wspólnie z naszymi rodzicami rozpaliliśmy ognisko, piekliśmy kiełbaski i znów były zabawy, aż do późnego wieczora. Wtedy to, nasi rodzice wrócili do domów, a my poszliśmy do budynku szkolnego. Ale jeżeli ktoś mysli, że od razu poszliśmy spać to, jest w błędzie. Były gry podłogowe,  wojna na poduszki, a na koniec odbyliśmy podróż dookoła świata w  poszukiwaniu Fostofelesa i ratowaniu starożytnego plemienia.

Na drugi dzień, po zjedzeniu wspólnego śniadania, które sami sobie przygotowaliśmy, radośni i „wyspani”  udaliśmy się na zajęcia szkolne.