czwartek, 30 października 2014

Wycieczka klasy I Gimnazjum do Rzeszowa

Dnia 21.10.2014 r. klasa I Gimnazjum wraz z wychowawczynią Edytą Pereśluchą i z opiekunem Małgorzatą Fedorowicz udała się na wycieczkę do Rzeszowa. Swój wyjazd rozpoczęli od nauki w kręgle, następnie wybrali się na seans filmowy pt. „Bogowie”, przedstawiający historię życia profesora Zbigniewa Religi – kardiochirurga, który w latach 80 – tych dokonał pierwszego w Polsce udanego przeszczepu serca.
Na zakończenie gimnazjaliści po raz pierwszy próbowali swoich sił i uczyli się jeździć na gokartach. Wycieczka miała na celu integrację zespołu klasowego i świetną zabawę.

Edyta Pereślucha

























1 komentarz:

  1. Wow to musiała być super wycieczka. Ja na taką kiedyś zamiast rzeczy wziąłem wszystkie podręczniki które dzień wcześniej kupiliśmy z mamą. Były wsip-u więc ważyły, myślałem że się spakowałem a tu taka niespodzianka. Szkoła prześladowała mnie nawet na wycieczce :P

    OdpowiedzUsuń